fredag 18 juli 2008

Det som skulle bli en lugn kvällspromenad..

Nej. Det blev inte det. Nej.
Jag brukar ytterst sällan va less på min hund nuförtiden. Förr när han hade damp ville jag sälja honom för 1 krona lite då å då.. Men de senaste året har han bara varit min stora kärlek varje dag.
MEN - inte idag. Eller jo, tidigare idag hade vi det mys. Och det var mys att bara mötas av en överlycklig Fille med propellersvans när jag kom hem från jobbet nyss.
MEN - det satt ju en så fruktansvärt söööööt pitbullfröken bunden utanför videoaffären, som vi måste passera. Jösses!
Denna tik måste ha höglöpt värre än nånsin. Fille blev heeeelt tokig! När vi efter mycket om å men hade släpat oss förbi tiken så var Filles nos kontant i backen under heeeela promenaden. Han kissade endast 2 gånger på 20 minuter! Och ja, han brukar få kåtfejs å stå å skaka å dreggla när han luktat på löpkiss, men det här var det sjukaste jag varit med om. Hade han spårat sådär på nån tävling hade vi vunnit DIREKT!
Och han som skulle skita å jag som skulle kunna krypa ner med gott samvete å sova länge imorrn - men nu är det bara å välja. Gå ut en gång till senare, eller väckas i ottan av en bajnödig hund.
Älskade åbäket som Linn hade sagt. :)

Åååh vad jag längtar efter:
Adelsö & Alanya (nähäääää!)
Min feta sommarjobbslön! :)
Mina syskonkids. <3
Desperate housewifes, nya avsnitt.
Pappa som är ute på de 7 haven.


Ja, jo.. det var allt just nu..

Ciao!

1 kommentar:

  1. "Och ja, han brukar få kåtfejs å stå å skaka å dreggla när han luktat på löpkiss"

    haha. skönaste. stackars kåtfille!!

    SvaraRadera