måndag 28 juli 2008

Död.

Jaaa... Ärligt! JAG DÖR!
Just nu hatar jag den här lägenheten. Igår när vi gick å la oss typ runt 0:00 var det 23,2 grader utomhus & 29 fucking grader inne! Det är helt sjukt.. Jag kan inte andas, inte sova, inte äta, inte röra mig- ingenting.. Nu sitter jag här i trosor å har släppt tuttarna fria, men inte fan hjälper det.
Köpte en sån där patetisk golvfläkt som har snurrat på oss hela natten, men neeeeh.. inte ens det hjälper fast jag nu har den 30 centimeter från mig!
Och vi ska inte tala om min stackars hund. Med svart lång päls..
Den här jävla lägenheten blir uppvärmt av de inglasade ballarna på dagarna när solen ligger på (då det blir upp till 50 grader där ute...) och sen hinner den inte bli sval över natten tills nästa soldag är här igen.

Till råga på alls så har vårat internet börjat strula. Det är väl nåt virus eller nåt.. Vilken sida jag än vill in på så kommer jag till samma.. Har jag tur så kan jag kika på den sida jag vill i typ 2 sekunder innan man hamnar på den där andra igen... Grrrr!

Nepp. Idag är det jag som åker å handlar en airconditiongrej för mina semesterpengar. Jag som tänkt köpa en kamera.. men neeeh.. nu blir det en vit ful stor brummande sak som ger mig det jag mest behöver just nu... SVALKA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar