söndag 22 juli 2007

Time for changes..

Ibland önskar jag verkligen att jag kunde radera vissa delar från mitt förflutna. Vissa personer som inte behöver finnas kvar.. Fast man kanske har lärt sig något från alla man träffar? På både ont & gott.
Men jag vill va oskuldsfull & inte ha en massa skit i bagaget!
Jag har verkligen haft otur med boys de senaste åren. Jag är less på det nu! Så jag får försöka glömma, även om de alltid kommer att finnas kvar nånstans. =/
FÖRSVINN!

Veckan har iallafall varit underbar. Först på det mysigaste landstället i universum, med lika mysiga människor. Och baljan! =)
Sen på mitt eget ställe med Fille & släkt. Sol, kantareller & havsörnar. Aaaaah.

Nu väntar 4 dagars jobb lite utspritt i veckan. Sen sen sen. Semester! Äntligen får jag segla i den underbara skärgården.

Allt det ljuva denna sommar mörkas såklart ner eftersom älskade Tilda är sjuk. Vi håller alla tummar & tassar vi har för henne..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar