torsdag 12 juli 2007

Minnen..



Tänkte såhär på denna regniga torsdag bjuda på lite 80-talspoesi från min dagistid.
Hmm.. Okej.

"En tallrik ska ha en snok", Hanna 6,5 år.
"En katt träffa en gumma och gumman sa att nu ska du bli soppa" ELAKA UNGE! Hanna 6,5 år.
"Jag står här och tror att det är vatten" Kristian 4,5 år.
"Jag står & tänker på mitt hår" Saila 5 år.
Mina absoluta favvisar är ändå Erik Dahls:
"Du kan älska djur men inte stänga in dom i bur" och "Alla djur borde får vara i skog och natur"

Han var jag kär i! =)

Jodå. Cookan kunde oxå rimma.
"Utt Putt" & "Min raket är fet"
Hahahha!

Fick mina resterande grejjer från mitt ex idag. 6 flyttkartonger med bara en massa minnen! Love it. Hittade min "ex-låda", en låda med bara massa kort, kärleksbrev osv från gamla boys.
En skrev: "Du var som underbarast på morgonen, då jag var som värst..." Jaaa, jag dumpade honom! ; ) Elak.
Linn & jag har frossat & frossat. Och vi kom att tänka på att jaaa, man hade det nog rätt bra när man va yngre. Det va så enkelt lixom..
Det blev lixom aldrig så nattsvart & tomt som det kan bli nu ibland, hade jag fått en sånt kärleksbrev nu, som jag fick när jag va 20, då hade jag fasen gift mig med avsändaren på direkten.


Nu ska jag fortsätta gotta mig i gamla cd-skivor.



1 kommentar:

  1. å Vad det är mysigt med två hundar!! Jag kan sitta och titta på dom i timmar och se hur dom leker och kommunicerar med varandra. Hoppas att du och Theo har det bra och att kissarna är på väg hem till er snart!

    SvaraRadera