söndag 10 juni 2007

Hot, hot hoooot!


Ja jävlar va varmt det är!
Just nu är det.... *glor*... 25,5 grader INNE & 28,1 ute. Min ugly 80-talsfläkt spinner utav bara fan i taket. Gött!

Det är söndag idag va?
Jobbar så mkt att dagarna bara flyter ihop till en enda kokande röra. Och eftersom jag jobbade igår så trodde man ju att det var en vardag. Men neeeeh. Är inte van vid det här jobbandet på helger. Mina helger brukar juh bestå av en härlig morgonhemgång framåt småtimmarna med Linn under ena armen & 7-elevenpasta i den andra. Men men, ett nytt liv har börjat. Moget!


I fredags var det studentfest hos en jag inte ens längre minns namnet på & jag minns knappt hur han ser ut eftersom han drog efter nån timma & lämnade sina festliga släktingar (inklusive mig!) kvar på festen. Jaa man minns ju hur det var.. Vilket oxå påminde mig om att det var ÅTTA år sen jag tog studenten. =/
Ett helt underbart gäng var vi iallafall.
Det hela slutade på en förortspub där typ 6 bönder huserade. Vi blev inte långvariga men körde ett par danser.

Jag har möblerat om i min lilla lya oxå om nån kände att det var av intresse.
Man kanske skulle ha en försenad inflyttningsfest?
Fast hur har man det på 23 kvm med en svart vakthund som inte släpper in några karlar?
Tål att tänkas på.


Svett!


4 kommentarer:

  1. Joo, det är rätt varmt för tillfället...... Stackars Filleman som är stor och svart. Det känns bra bara att veta att du skulle vara min chilinötsleverantör om du kunde! Tack för det!!!!

    SvaraRadera
  2. ja det är extremt hot, så du får verkligen flytta till en lya med balle. men gör du inte det så är ju en inflyttningsfest riktigt nice. sen att den blir utan karlar är väl iofs ett problem ;)

    SvaraRadera
  3. Hahaha. Jaa, cicci har rätt. vi vill inte ha inflyttningsfest utan karlar. :D eller, vill vi?


    hundarna är så tysta och fina. kan ju bero på att ingen kommit än? så här sitter jag med min 2 timmarssömn och hoppas på bättre tider. eller ngt. :) snart kommer ju du också sömntuta!

    SvaraRadera
  4. AHA!! Det förklarar en hel del ;)!!!!!! Jag tänkte massor på dig när vi passerade globen. Synd att vi inte hade tid att träffas när vi ändå var där nere, men det blir väl fler gånger!!

    SvaraRadera