söndag 17 juni 2007

En liten prinsessa är född..



Mmm. I onsdags kom hon till världen. Lilla Nelli, min systerdotter! =)
4130 gram tung & 51 cm lång. Stora tjejen! Inte konstigt min syrra såg ut som ett HUUUUS de sista månaderna. Inget man va avungsjuk på i sommarvärmen direkt.

Fick precis nu redan på att min kommande brorsunge (beräknas i mitten på november..) oxå blir en tjej. Girlpower!
Från att ha haft lagom gamla, halvtrista singelsyskon, så har de nu bildat familj & grejer.. Bara roligt tycker jag.


Ledig imorrn! Yeeeeeeez.



2 kommentarer:

  1. Grattis moster :)

    SvaraRadera
  2. Vet du vad som hänt med Troy. Var som ett slag i magen när jag såg att det står "In Memorian" under hans namn. Satans jävla Bodil som inte ens hört av sig till mig *gråter*. Har mailat henne nu. Hoppas hon svarar. Fy fan va ont det gör...........

    SvaraRadera