torsdag 24 maj 2007

Smooothie.


Mina grabbar. *sakna*



Så har man trängts med halva Södermalm i simbassägen - igen.


Först var det bara jag & en tjej till i hela 30 minuter, men sen är det som att nån ringer i en klocka, PANG! hela bassängjäveln blir helt full.. då kan jag inte va kvar länge, jag tycker det blir trångt & äckligt. Jag vill inte ha stans gubbar med långt stripigt hår flåsandes i nacken. Och tänkt om jag får deras långa hår i munnen? Blääää.


I damernas våtbastu är det ännu värre. Okej, vi är alla kvinnor & vi ser nästan likadana ut. Men vadå? Det säras, det klias & folk sitter nakna men sitt kön rakt ner på kaklet, där sen jag & min handduk ska sitta.. Inte okej.


Fredag imorrn. Lite erotikmässa & lite Garbo. Och vin! =)
Min snälla mor krävde att få passa Theo. Jaaa varsågod!

Dax att återvända till pluggandet. Vetenskaplig rapport. Snark!

1 kommentar:

  1. åh, då kanske vi ses. ska också till SEXmässan, måste ju checka lite grejjor liksom :p

    SvaraRadera