måndag 28 maj 2007

Ögonlock.



Mina ögonlock vägrar att öppnas fullt idag. Trött trött trött. Om jag blundar - ja då somnar jag. Jättejobbigt.

Spårkurs igår med Fille & hans tjejer. Vilket inkluderar mig, Linn, Kerstin, Tilda & Ebba. Han va glad. Och pipig. Kåt? Förväntansfull? Jaaa. Men kul var det.. Kanske att vi kan börjar på allvar sen. Mm kanske. Det är trevlig att göra saker med sin hund. Typ tävla. Jaaa.

TRÖÖÖÖÖÖTT!

Vaknade imorse med 1 liter pollen i näsan. Inte okej. Jag måste äta pillerna regelbundet. För nu tog jag en å somnade om så gott.. Alltså vi pratar om allergipiller inte sömnpiller, noo nooooo, farliga saker.

Men jävlar i havet. Nu är det dax för snabbköpskassörskan att bege sig till nya jobbet. Jobbar 17-22 idag. Undrar om det kommer va mycket kunder? Borde inte de flesta ha handlat av sig i fredags när de fick lön? Och hoppas de är trevliga. Neeej där är ju måndag. Fan. Ingen som är trevlig då - inte jag heller. =)

3 kommentarer:

  1. haha 1 liter pollen. inte bra.

    hade ni kul på garbos? hade velat hänkypänky men ja började sju dagen efter :/

    var jobbar du? 17-22 är ju inget höjdar pass. vi brukar få jobba 12-22...men hur som helst, att jobba till stängning är inte okej.

    /cicci loo

    SvaraRadera
  2. Hej Cookie-Loo!
    Ja, nej det är inte så nice o stänga längre...eller det beror ju på om man stänger me ngn rolig,då går ju tiden ändå fort :)
    ja skorna ska bytas. illa kvickt.
    hörru!! hänka me likna o jompa på fredag, om du kan. ja o syrran ska typ ha förfest, som kanske sedan blir till fest.
    puss

    SvaraRadera
  3. Är det kul att vara snabbköpskassörska? Flirtar alla manliga kunder med dig?? Nu har jag anmält oss till tre lydnadstävlingar i juni vilket bara bevisar att jag inte är klok. Va kul att ni börjat spårkurs och att det går bra!!

    SvaraRadera