måndag 14 maj 2007

SkilsmässoFille.















Fan.
Det gör ont i hjärtat att lämna min Fille hos mitt ex.
Jag vet att han har det bra där, han kan leka med katterna & får promenader i skogen.
Men vadå?
Jag vill ha han ska va med mig hela tiden.
Ingen förstår Fille som jag gör, ingen känner honom som jag gör.. =(
Får dåligt samvete oxå, det va inte såhär jag tänkte att det skulle bli när jag köpte honom. Ville ju att han skulle få ha en egen familj. Inte två..
Tänk om han undrar varför jag lämnar honom, tänk om han undrar varför han inte får va med mig? Vet att hundar inte tänker så.. Han har nog redan glömt mig nu & kommer på att jaaa faan där är ju morsan när vi väl ses igen (vilken är om 2 dagar..)

Längtar.


Men. Nya tag! Snart blir det en otippad gospelkonsert med Kåtstinn & Linn. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar