onsdag 9 maj 2007

Lilla Liten & Pappa Stor.










Idag har Fille träffat Ebba. Han gillade Ebba-Slebba som är en störtskön liten tjej.. Hon tar livet med ro hon, trots sitt öde.






Tittar på hockey-VM nu. Men jag känner mig inte tillfredställd. Vad har hänt? Jag som varit hockeygalning hela mitt liv.. Kollat varenda match & vetat namn & ålder på alla i de svenska laget. Vafaan jag var ju kär i varenda en! Men då var jag ju yngre & de äldre, nu när man blir äldre & äldre, blir ju samtidigt spelarna yngre & yngre. Pedofili är inte min grej! =)






Dax för soppa!

3 kommentarer:

  1. hahah. du kan ju inte skriva trots sitt öde, då tror ju folk att hon är sjuk o ska däö eller något.

    Trots det hon varit med om är nog en bättre variant.

    PUSSA FILLE

    /Linn o slebba

    SvaraRadera
  2. Jag måste ärligt erkänna att jag hade inte ens fattat att det var ett Hockey-VM på gång förrän jag såg i tidningen att sverige var vidare till semi. Då var jag tvungen att läsa vad det gällde för nått. Blev en aning paff att det var VM!! Jag har ju hört att det pratas mycket hocky och att det varit hocky när man slagit på TV:n men jag trodde det var Karjala cup eller sweden hockey games eller nån annan jävla turnering. Jag är såååååå med i matchen. ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖH!!!

    SvaraRadera