fredag 23 mars 2007

Situation: Misär!


En bild på det underbaraste stället i världen!


Jahapp. Som om det inte va nog med klagomål om att jag bara skriver om min hund (nämner inga namn, men hon är kort å blond..) nu ska det klagas på att jag
uppdaterar för sällan oxå. Hmm. Idag har jag sett samhällets baksida. Trodde jag sett bland det värsta nu när jag hängt med tunga narkomaner som till å med är yngre än mig själv. Men näää. Idag har jag varit en heldag på en alkolistavgiftningsavdelning. Och fyyyy faaan! Vuxna männskor som har blöja, inte kan äta, inte kan dricka. Ligger som kollin, skakar, pissar & skiter på sig, plus lite spya på det. Och alla syrror & mentalskötare jobbar häcken av sig för deras skull. För att dom supit ner sig, nästan ihjäl sig. Så jävla tragiskt!
Kvinnor som på pappret var 50 år, såg lätt ut som 85!
Hemskt, hemskt, hemskt. Och det var faktiskt HEMSKT att vandra därifrån med min 1 liters tetravin brinnandes i väskan, och så ska man snart fortsätta kvällen med party & vin. Och där ligger dom, ibland nersövda flera dygn & kanske funderar på när deras alkoholvanor började spåra ur.. *djup* Jahapp.

Veckans mail: "Hej, jag är väldigt intressered köppa ditt mobil!"


Ikväll blir det som sagt partaj, med mina favoriter. Liten favorit 1, mammas favoritmongo 2 & min favoritkille 1. (?)
Jag får spåra ur, jag får faktiskt deeeet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar