torsdag 8 mars 2007

Hitta hem.


Har ni sett det programmet på Tv4? Hitta hem. Mån-tors 19.30. Alla fina vovvar & kattor...
Jag vill ha ALLA!
Gå även in på djurskyddet.se, alla kan göra nånting för att stoppa det hemska djurplågeriet som existerar överallt.
Såå.. Nu har jag fått ur mig lite ilska iallafall. =) Finns inget som gör mig så upprörd än när djur far illa.

Nu är min första praktikvecka slut. Min handledare Lennart, den mest vältränade 50 åringen jag nånsin skådat (skulle va Linns pappa då...) är helt okej. Till å med rätt kul. Tror man måste ha humor för att klara av ett så tufft arbete, för det skrattas en hel del på avdelningen mellan alla pinkprov som ska tas & alla allvarliga snack med patienterna.
Shit va droger & alkohol kan skada en människa. Fyyyy. Jag ska till å med ha 2 alkoholfria helger framöver, sen om det är pga min praktik, det låter jag vara osagt. ; )


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar