fredag 9 mars 2007

Hakhat.



Min haka förstör mitt liv!!!

Kan det inte bara försvinna?

Jag är lixom inte ens socialt sugen, vilket kanske är bra när jag har en liter aussie som står å ropar på mig från kylen? Jaa.


Jag å Fille har fredagsmys iallafall. Han är bland de bästa att ha det med. =)

Han ligger så tryggt vid mina fötter just nu, & sen om jag byter rum (vilket blir till toan eftersom jag bara har 1 rum) så följer han så troget med & ska absolut tränga sig ner där fast att utrymmet kanske är 50 cm/person eller nåt. Men jo, jo vill man ha sällskap så vill man..


Ssss

2 kommentarer:

  1. Hahaha. HAKAN är störtskön tycker jag. Jag funderar på om dina haka är humörsbetonad. Den reagerar liksom på olika sinnestiollstånd. Som när du var hos mej o låg i soffan o va avslappnad då försvann ju allt på hakan. Så måste det vara... AHHH!

    SvaraRadera
  2. Låter jobbigt med hakångest.... Jag tror att jag ska utmana dig att berätta sex underliga saker om dig. Det kan bli spännande. Det var supersvårt att komma på nått tycker jag. När det är så där i bloggen så skulle man ju vilja skriva att man åkt transibiriska järnvägen, träffat Dalai lama och hånglat med Mikael Persbrandt, men ack mitt liv har varit så fattigt på sådana upplevelser ;)

    SvaraRadera