söndag 19 februari 2012

God blomma.


Det blir inte alltid som man tänkt det..
Fick avboka schlagermys hos Cicci igår!
Fick avboka jobbet ikväll!
:(

Jävla feber!

Min snälla mor har dock varit här hela lördagen och fram till nu. Har hjälpt mig med Alvin, lagat mat och fixat. Tack bästa mamma!

Johan och Linus har varit på landet och fällt träd. Tror det är viktigt att sära på bröderna Holmstedt ibland så var och en får all uppmärksamhet :)

Men nu saknar jag ihjäl mig efter dem! Oxå viktigt <3

Alvin äter blomma.
OBS! 1. Det ÄR i plast! 2. Jag skäms över att det är i plast. 3. Den är fin ändå! (och tydligen god oxå!)

2 kommentarer:

  1. Plast e bra, man slipper vattna! Dessutom e de rätt dyta, så man kan se de som en investering! Jag vill ocå köpa plast för jag glömmer gämt å vattna...

    SvaraRadera
  2. pluppan...snart kommer värmen med sol, bad och mycket segling. I år ska vi planera in några dagar då vi i Stockholms skärgård får rå om er...

    SvaraRadera