måndag 30 januari 2012

Flum en måndagskväll!


I mitt sinne är det äntligen lugn och ro. De senaste dagarna har varit kaotisk! Det blir väl så, när man varit närmare än vad man först förstått, att förlora någon man älskar..
Och det är sånt som oxå får en att tänka till..
Stanna upp.
Ta vara på livet, varje dag!
Jag hoppas att alla jag älskar vet om det, att de känner det.
Alla fina fina runtomkring, i mitt liv.

Flummigt? Ja lite :)

Nu är det bara en dag kvar, sen fyller Alvin ett år. Jag kan inte begripa det.. Jag försöker tänka tillbaka, till den lägenheten vi bodde då, hur liten Linus måste varit..
Nej..
Jag kan inte begripa att det gått ett helt år samtidigt som det där livet, i en annan lägenhet med ett barn känns som flera flera år sen.

Jag sa ju det - flum!




2 kommentarer:

  1. Men vännen! Nej inte flum, jag förstår dig. Jag har varit där.
    Stort grattis till Stora Lillvin!!! Helt otroligt va tiden går!

    SvaraRadera