onsdag 5 oktober 2011

Pissdag.

Ja. En sån där dag när allt gått fel..
Natten var hemsk. Var det inte Alvin som vaknade så var det Linus! Jag kutade emellan med håret på skaft. Kan inte ha sett klokt ut nånstans..

Linus var ledig från dagis idag då vi skulle till vårdcentralen för att kolla upp ett misstänkt svinkoppeutslag. På vägen till VC genade vi genom en äng och när vi kom ut på gångvägen igen så ser jag lite hundbajs på ena vagnhjulet. Blä.
Väl inne på VC så ser jag hundskit på hela Linus byxor, mina skor och ALLA fyra hjul på vagnen. Kletigt.
Det var iallafall inga svinkoppor tack och lov.

Vi gick till Ica.
Och jag tappade en glasflaska med ketchup på golvet.

Nu sover iallafall mina prinsar efter mycket om och men.. Och vi får se hur resten av dagen går.. Jag längtar bara efter ett glas colazero, mitt duntäcke och Bonde söker fru ikväll. Så är det med det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar