måndag 24 oktober 2011

Ner.


Jag höll på att börja grina när Linus temp visade på 38.5 nu innan läggning. Vad är det här?
Och på dagis tror de att han har svinkoppor igen, så vi måste ändå till Vc imorrn. Klippkort där kanske?

Så imo lämnar jag in både L och A hos läkaren, för nu vill jag ha en grundlig genomgång. Förkylningsastma eller allergier.. Eller bara vanligt förkylningsvirus.. jag tänker iaf inte ha det såhär hela vintern! Stackars stackars barn som ärvt sin mors klena luftrör.
De fick sin fars bruna ögon, sin mors lungor..

- 4,4 kg idag. Totally 16 kg. Galet!

2 kommentarer:

  1. nä,nu får det vara slut! Hoppas läkarna kan komma tillrätta med eländet!

    SvaraRadera
  2. låter jobbigt! men jag vet hur du har de. L har ju förkylningsastma... sjuk varje vecka... å just nu har jag bihpleinflamation oxå... Inge kulans de här. vi kan väl ta å ses sen när vi e friska igen! hoppas ni träffar nån annan än seminförening polak imorgon! tannas är bra! kvinnlig läkare! jag har varit där så mycket nu så jag typ känner personalen å frikort har jag sen länge... kramis

    SvaraRadera