onsdag 29 december 2010

Kärlek.

Nu är det äntligen bokat!
Min och älsklings romantiska helg. :)
Bara han och jag.

När jag fyllde 30 fick jag en slottsweekend av min far. På valfritt slott eller annat ställe, med allt vad det innebar.

Nu har vi bokat ett romantikpaket på Trosa stadshotell:
- Logi en natt med frukostbuffé
- Entre till vår nybyggda relaxavdelningen och spa
- Härlig frottérock och tofflor finns på rummet
- Afternoon Tea
- 4-rättersmiddag
- Utvalda viner till kvällens middag
- Valfri 50 mins spa behandling

Jag har valt denna behandling som är speciellt anpassad för gravida:

I väntans tider 50 min
Vi börjar med applicering av en spänstgivande olja på magen. Därefter utförs en ansiktskur med rengöring, mask och massage. Händerna peelas med en saltscrub med uppiggande eucalyptus, sedan hand- och underarmsmassage. Avslutningsvis tar vi hand om Dina fötter, lätt fotpeeling och massage med en avsvällande fotcreme.

Låter exakt hur skönt?
Åh! Längtar.
Precis vad vi behöver. Ladda el batterio inför bebisens ankomst!
Så nästa helg kör vi.

Den här busungen får stanna hos mormor, och Fille får va hos far min..

Annars?
Jag. Jobbar. Bara. En. Dag. Till.
Otroligt!
Ska faktiskt bli skönt. Det är ganska så tungt just nu.. Magen blir stenhård när jag går förlänge och dessutom ser jag framemot att vara hemma och mysa med mina grabbar, innan det är dax för Linus att skolas in på dagis.
Sen måste det boas, boas, boas.

...

2 kommentarer:

  1. Ja det låter ju hyfsat skönt det där :)
    Härligt att få lite kvalitetstid med din stora prins innan lillskroten dimper ned.

    God fortsättning på dig och din familj.
    Puss

    SvaraRadera
  2. Guu vad mysigt att komma iväg på en liten spa-utflykt så där. <3 Hoppas att ni får det supermysigt! (^_^)

    SvaraRadera