söndag 7 november 2010

Himlen är oskyldigt blå.

Jag, Pye och Fille hänger i soffan och tittar på barnmorgontv..
Jag har sjukt svårt för alla hysteriska program, men just nu handlar det om en liten söt nalle i en skog som håller på att blåsa bort. Precis min stil! :)

Och jag har bäddat ner mig under min nya underbara pläd från Chilli! (sov iofs under den i soffan från 21 till 02 igår kväll, roligt sällskap som vanligt.. jepp!)
Vi hunddagistjejer var hos Sofie på kräftskiva i fredags och då fastnade vi allihop för plädarna hon hade i soffan.. Så jag och Linn tog en roadtrip till barkarby och shoppade en var igår. Jag tog en mörklila, Linn en beige med stjärnor. Love it!

Går in i vecka 27 idag. Tredje och sista trimestern! Spännande.
Bebisen är 24 centimeter från huvud till stjärt och 38 cm centimeter totalt, väger 1,2 kg. En stor liten skit! <3

Nu ska vi tre klä på oss kläder och koppel och allt vad som nu behövs för att gå ut på långpromenad i den soliga morgonen. Tar med kameran och kanske lägger upp en bild sen..

...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar