måndag 29 november 2010

Hemma igen. Sjuk. Ny vagn!

Alltpåengång.
Först och främs så får jag stanna kvar på jobbet där jag är nu, året ut. Och behöver därför inte söka havandeskapspenning och kan lugnt gå på mammaledighet den 1a januari. Perfa!

Resan då? Ja. Vart ska jag börja?
Lanzarote är en FANTASTISK liten ö. Helt otroligt vacker!
Vi har haft det heeeelt underbart på alla sätt och vis - gått i grottor, ätit god mat, åkt över vulkanlandskap och sett vidunderlig utsikt.
Om det är något som måste vara negativt så var det väl flyresorna. Kan inte rekommendera någon att resa med en rastlös 1 ½ åring, men det gick..
Sen blev mor min förkyld andra dagen och låg mest i dagarna två.

Men annars! Åh. Underbara ö! Måste dit igen.
Låter bilderna tala för sig själv:


De tre terroristerna!
Linus och Tora har lekt något så fantastiskt bra.
Inget bråk och tjafs.



Självklart blev den här mamman sjuk när vi kom hem. Har haft ruskig halsont i dagarna tre.. hoppas det är på bättringsvägen nu!


Sen idag slog vi till - på en syskonvagn! Känns läskigt. Overkligt.. Vadå ligger det ett barn till i min tjocka mage? Trodde det var alla bullar jag ätit. Höhö!

Det blev iaf en sån här:

En EasyWalker Duo. Låter bra! Blir nog bra. Har tittat på den länge.. men den har varit så fasligt dyr, men hittade ett kanonpris idag. Så det var bara att slå till.


...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar