onsdag 20 oktober 2010

Rapport från sjukstugan..

.. men nu är vi äntligen på bättringsvägen allihop! Wie!

Min hosta resulterade i ett besök på akuten igår - men det är inte så farligt som det låter. Husläkaren ville inte behandla en gravid, så jag fick snällt åka in till Ks.
Fick verkligen toppenservice både där och på vårdcentralen!
Snabbt och smidigt. Och nu kan jag andas igen..
Linus fick feber i tisdags och var på ett jävla humör hela dagen, men så idag är det som bortblåst och han mötte mamma med ett stort leende när jag kom hem från jobbet. Då blir man varm i hjärtat!
Pappan i familjen har oxå varit riktigt risig och hostat och hostat och hostat.. Men han mår oxå bättre idag, så den här dagen gillar vi. :)
Vi har till och med städat OCH storhandlat, så nu ser vår lägenhet ut som den brukar, den har ju inte riktigt varit prio ett dessa dagar.
Att vi båda föräldrar plus Linus har varit sjuka har verkligen varit en pärs! Uh. Men jag tror våra rutiner är påväg till hur de brukade vara.

Nu ska jag kasta kastanjer med Linus. :D

...

1 kommentar:

  1. Usch, ni också? Det är verkligen förkylningars tid.
    Hoppas allt snor är borta nu :)
    Kram

    SvaraRadera