torsdag 7 oktober 2010

Av.

Nu känner jag att det räcker med den här ensamheten.. ja, visst det är braaaa att sakna.
Bra bra bra!
Men det gör jag. Och jag har fått min egentid och just nu hatar jag det.
Jag börjar bli mörkrädd..
Så nu har jag stängt in mig i sovrummet med tv, tända ljus och duntäcket.

Samtidigt så blir jag varm av denna saknad. Lycklig.
Att jag får sakna något så stort som min egna lilla familj..
Min lilla familj! Min lilla familj. Obeskrivligt.
Min fantastiska lilla son som jag knappt ens förstår att han är min, han som har världens bästa pappa och som samtidigt är min andra hälft, som jag inte kan andas utan..
Och Fille. Det har varit han och jag i över fem år, vi kan varann.
Åh! Älskade.




Avslutar med magen. I vecka 22..



...

3 kommentarer:

  1. Åh så mysigt att få sakna lite, eller hur? :) Snart är det jue full rulle med hela familjen igen, så ligg du där och tryck under täcket. :) Hoppas att allting är bra!

    SvaraRadera
  2. Åh lilla magen. Haha i slutet vill man bara bli av med den men fasen vad mysigt det ser ut på andra <3 Är det en kicker du har där inne eller är h*n lugn?

    Åh vad mysigt med egentid. Jag har det nu i typ en timme då karln tog med två skrikande kids ut på promenad. Fan va skönt det är!!! Haha.

    Hoppas allt står till bra med dig annars!
    Kram

    SvaraRadera