måndag 27 september 2010

Snor blandat med kärlek.

Ja.
Här tuffade vi in i vecka 21 igår och Parveln där inne buffar och har sig varje dag nu.
Underbart mysigt! :)
Ska slänga in en magbild när det lider.. men just nu ligger den här mamman däckad här hemma. :S
Har fått Linus förkylning och känt mig dålig hela helgen och i morse ville inte kroppen lyda alls, så det var bara att stanna hemma.

Linus mår iallafall toppen även om snoret rinner i mängder från lilla näsan.

Har många tankar i huvudet. Inför bebisens ankomst, hur Linus kommer att handskas med en ny liten person i huset, om man verkligen kan älska nästa barn lika mkt som sitt första (det kan man, jag vet.. men har svårt att fatta det!)


...

1 kommentar:

  1. Kan också undra hur man kan älska två kids lika mkt. nu kom ju mina visserligen samtidigt, men ibland när jag kollar på Leon känner jag att jag ger honom 100% kärlek och vänder mig sedan till Julian och även där är det ju såklart 100% kärlek. Det är så man spricker. Galet. <3

    SvaraRadera