lördag 4 september 2010

Ett ganska så meningslöst inlägg faktiskt.

Jag äter godis i Kursivmin ensamhet.
Har egenligen slutat med sånt. Socker, vitt bröd, vitt ris osv osv..
Men så idag ville jag ha litelite, bara för att jag skulle tillbringa kvällen ensam. Som en liten tröst. Men det är inte gott! Och jag blir glad av det. Jag missar lixom ingenting!
Så efter två gröna grodor och några sura nappar så lägger jag ner det här. Punkt.

Idag blev ingenting som vi i den här familjen hade tänkt oss. Och det var väl den här mammas fel. Jag bara sov och sov!
Vaknade först 10:30 av att mina grabbar kom in, sen låg vi och busade ett bra tag. Gick upp, åt frulle - sen skulle Linus sova lunchnap - det slutade med att han och jag somnade i en hög på hans mysmadrass. I två timmar. :)
Sen åkte vi iallafall till V-by för att inhandla presenter. När vi satt och fikade fick jag syn på familjen tvilling och kutade dit i 180 och fick skåda de minsta och sötaste av små pojkar. Oj oj oj. Jag blev bebissjuk! :)

Och nu känner jag mig sådär trött igen. Liten somnade redan vid 19:15 och Fille snarkar i hallen.. funderar på att bädda ner mig och se på film. Har tänt ljus i hela lägenheten, så mysfaktorn är hög..


...

2 kommentarer:

  1. Ingenting du skriver verkar faktiskt meningslöst....

    SvaraRadera
  2. Haha, jasså det var meningslöst att träffa oss? Nej jag skoja bara.
    Det är så kul att alla säger att barnen är så små, själv tycker man de har blivit jättestora, båda väger över 3 kilo nu :D Wihoo. Så nu börjar man ju bli trött i armarna av att hålla dem :P

    Va duktig du är som kan avstå från onyttigheter! Det är typ det jag lever på nu.
    Kram

    SvaraRadera