onsdag 30 juni 2010

Sömnlös mami part 2.

Nu sitter jag här igen... kan inte sova... vad är grejjen?
Jag är en sån som alltid kunnat sova närsomhelst, vartsomhelst!
Börjar jag bli gammal?
Har en massa tankar som maler i huvudet, oro.. fast jag vet egentligen inte för vad.. eller jo, det handlar väl om framtiden.. om jobb & sånt & olika val vi gör i livet.

Pyret fick alvedon innan han somna för natten & när jag nyss var inne & kände på honom var han sval & skön & sov gott. Då blir mamman lugn!
Imorrn ska pappan hans till jobbet igen, han har varit hemma för att ta hand om sjukfru & sjukson. Och som han har gjort det!
Stekt pannkakor, städat & gått ut med hunden som han inte gjort annat.
Min hemmamake!
Linus hemmapappa.
Kommer bli bra det här med pappaledigheten!

Slänger in en bild på min stora lycka i livet, min ögonsten, min badnymf, mitt allt.. :)




...

1 kommentar:

  1. Åh vad skönt att det går åt rätt håll!
    Skönt med lite uppassning :) Finns inget bättre när man är sjuk och klen.
    Kram

    SvaraRadera