onsdag 2 juni 2010

Södermalm.

Vi har sovit i stan inatt, jag & Pyret.
Hos Linn.
Bästa gudmor Linn! :)

Vi tog först en långis runt Reimersholme, så att våra vildingar skulle få springa av sig lite. Ebba badade oxå - tills Linus stora förtjusning.
Och så delade dom på pinnar!



Som Linus sen röjde i Linns lilla etta så trodde jag aldrig att jag skulle få honom i säng, men han somnade på 10 röda minuter! Mammas duktig.
Sen fortsatte vi kvällen med lite godis, DH & skitprat.. Älskade Bästa vän!

När vi kom hem satte jag Linus i sandlådan & mig själv i solstolen, tills han blev alldeles för sandig, jordig & blöt.
Då fick han sig en dusch & sen sov vi i tre timmar!
Måste sluta sova sådär länge på dagen, tror det är det som gör att han absolut ska göra dag klockan 06:00 på morgonen. Fast det är ju så fantastiskt skönt! :)

Nu sitter Linus här & sjunger för minimajskolven..
För det är hans nya bästa vän!
Och nya favoritföda. Han har knaprat i sig sju på raken här. Hård i magen sen? Yes!

Det är dax att gå ut i solen igen.
Denna gång på långpromenad ner till vattnet..
Jag njuter SÅ av dessa dagar.
Mindre än tre månader innan jobbet sätter igång. (jaaa det är långt jag vet..)
Mitt sommarlov med Linus! :)
Och Fille.


...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar