söndag 20 juni 2010

Groda.

Det ligger en gudomlig liten pojke bredvid mig här i sängen.. som andas små andetag mot min hud.. min älskade son!
Han ville INTE sova i sin egna säng, ställde sig upp & grät gång på gång.. så tillslut fick han komma till mamma sin.
Får passa på när pappa är borta! :)
Han är på bröllopsfest. Inte på Vickan & Daniels dock.
Min man är minst lika fantastisk ändå!
För den här mamman har inte mått bra idag (migrän from hell) - så pappan, sonen & hunden har fått roa sig själva.
Och låtit mamman sova. Tack!
Jag har sovit i princip hela dagen & vaknade 16:30 & hann precis se när brudparet gick ut från kyrkan & började sin kortege.
Ganska romantiskt hela grejjen fast jag först var ganska så ointresserad. Det är ju kärlek lixom! Kärlek är bra.

Den kärlek jag känner för den här lilla snarkande varelsen i grodpyjamas här bredvid, det går bara inte att beskriva. Så jag gör inte det..


...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar