fredag 7 maj 2010

Hundkärlek.

Sa jag att Fille blivit kär?


Det är inte lätt att hitta en lekkamrat åt Fille. Han leker på ett väldigt speciellt sätt, aningens hårdhänt kan man väl kalla det..
När Fille var yngre lekte han med två leonberger, som är i perfekt lekstorlek. Men så flyttade vi. Och sen igen. Och igen. Innan vi hamnade här och vad har vi nu hittat?
En leonbergertik!
Eller dom är egentligen två, men det är bara den ena som gillar Fille. Tikarna brukar inte gilla honom något vidare, men den här gör det. Och dom leker såååå fint!

Här ni nånsin sett en sötare sjöman? Inte jag! Fast jag är iofs väldigt partisk.



...

2 kommentarer:

  1. Än så länge är jag inte partisk, så denna sjöman kan vara den sötaste :) En riktigt charmör ;)
    Söta Fille.

    SvaraRadera
  2. Goa Linus och goa Fille!!!! jag håller på och kollar datum för fullt!!! <3

    SvaraRadera