lördag 29 maj 2010

Dj.

Igår när Linus somnat låste jag in mig i badrummet...
Tappade upp ett hett bad, kletade in hårfärg i håret, la mig i badet, rakade mina lurviga ben, sköljde ur hårfärgen, gjorde inpackning - och bara hade det gött!
Lovar ni att ni anteckande detta? I den rätta ordningen? Viktigt! Haha.

Och nu ligger jag här ensam i stora sängen och har precis sovit en timme. Dj Tiesto dånar ur hörlurarna och jag är på perfekt partyhumör! :)
"Tidernas bästa 175-års fest" hägrar ikväll! Ska bli sjukt kul.
Fast först - förfest hemma hos Micklan med Linn.
Och Cicci.
Fast Cicci & tvillingmagen ska inte festa. Men hon är med en sväng med oss ändå! Tanken var ju att vi skulle tittat på eurovision. Men bajs.

Älskling & Pyret är i skrivande stund påväg till landet. Då det blev lite krångel med barnvakten som slitit av en sena i handen (min mor) & opereras just i detta nu. Krya på dig finaste mamma!
Iallafall.
Så vi fick helt enkelt söka oss en annan barnvakt och det blev farmor & farfar åt Linus som - är ute på landet.

Så nu ligger jag här.
Och har massor att göra!
I min egen takt utan att bli störd av min lilla studsboll till son.
Fast nu saknar jag honom mer än nånsin och önskar inget annat att han sprang omkring runt vår säng och tjöt av skratt som vanligt.
Knäpp man är!
Men han får det toppen därute.. Kusinerna hans är där oxå.
Ja det här blir bra mamman..

Näe!
Plikten kallar!
El städo.


...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar