lördag 3 april 2010

Unge kom hem!

Jag saknar den här ungen!
6 månader på den här bilen..

.. och här är han 10 månader..

Ja, dom får gärna komma hem nu!

Jag vaknade imorse av att någon jävel snarkade så förbannat.
Gissa vem det var?
Det var jag själv!
Uh! Så illa.
Men jag är grymt täppt i näsan på nätterna, så jag skyller på det!
Då var klockan iallafall tio & jag låg som fastkilad mellan två kuddar, på rygg med öppen mun. Men vackert!
Har iallafall sovit som en gudinna.
Nio timmar rakt av..

Sen har Fille & jag hunnit med en riktig långpromenad, vi har solat på baksidan & sen har jag rensat ur Pyrets lilla garderob.
Och jaa. Det blev en hel del jag fick lägga undan. För litet! :(

Grävde i förrådet & hittade två av alla flyttkartonger med kläder som Linus ärvt av kusiner & bekanta. Hittade en hel del vårfint!

Nu blir det dusch, sen kommer resten av familjen hem & då ska vi promenera bort till bror & påskmiddag!

GLAD PÅSK!


...

1 kommentar:

  1. Men va söt den ungen är!!!!! Längtar så till att träffa er. Hör snart av mig med lite datumförslag :)

    SvaraRadera