torsdag 8 april 2010

Trött, tröttare, tröttast..

Vet inte om det är nån ny tand på g, för Pyret har inte låtit sova i natt.
Igår var han dessutom riktigt svårsövd där på kvällen..
Vi försöker få honom att somna i sin egen säng, då blir det nån halvtimme på kvällen när man sitter bredvid hans spjälsäng & lägger ner honom, duttar, sjunger, lägger ner honom, osv osv..

Igår hann vi knappt få honom i säng förens vi själva skulle gå å lägga oss & då vaknade han & var så lessen, så lessen..
Så han fick komma till oss.. Och där kom han inte till ro heller!
Han gnyr inte & han gallskriker inte, han är bara rakt av lessen. Som om han drömmer mardrömmar eller har ont nånstans. :S

Mitt i natten vaknade jag & då hittade jag honom inte i min armhåla, då låg han PÅ sin pappa & båda låg längst ut på kanten. Stackarna!

Och när Pyret väl vaknar för dagen, då är han strålande lycklig som alltid - tills vi ska äta. Han verkar vrålhungrig men så fort maten kommer in i munnen så gråter han. Så ja.. jag antar att det är en tand som spökar.
Ska ta en titt i hans lilla mun!

Nu somnar jag snart.
Och nu vann ett sött par 5 miljoner på tv4!


...

1 kommentar:

  1. Prova med "visselgnisselknarrisula aufgeväckapåmorgonkula urgeschnitsellaudenbommen bird"

    SvaraRadera