fredag 23 april 2010

P.A.U.S.E!

Liten sov heeela natten, från 20 till 06:20 - i sin egen säng.
Duktiga hjärtat!
Sen ville han gå upp.
Han stog upp i spjälsängen & log sitt lyckligaste leende mot mig.
Kan man vakna på något bättre sätt? Neej.
Så vi gick upp & såg då hur solen strålade & tänkte att det här kanske kan bli en bra dag?
Vi har haft några dagar med oro. Ont i magen. Mycket tankar..

Helgen väntar.
Vi åker ut till landet hela familjen ikväll. Ska bli underbart då det var längesen jag var där! Däremot åker jag in mot staden redan imorrn, ska gå på BOUNCE! Wiiie!
Så jag langar in Fille hemma (vågar inte sova själv, så han får va min livvakt!) åker & tittar på Bounce & åker sen hem igen & sooooover. :)
För att sen åka ut till landet på söndag igen för att hämta hem min lilla familj.


Trevlig helg åt alla!


...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar