tisdag 13 april 2010

Nu är det vår.

Dom sopar gatorna här utanför - nu är det vår!
Och igår såg jag både tussilago & blåsippor. :D

Så. Det var väl allt jag kom på att skriva idag.. Haha!
Näee.. men har väl lite av en bloggtorka.

Igår stog Liten på näsan ute på stengolvet på uteplatsen. Aj! Det såg inte så farligt ut först, men sen kom allt blod :S
Så nu har han en uppskrapad liten näsa & en sönderskrapad näsborre.
Älskade!

Vi skulle egentligen gå till Öppna förskolan idag, men vi avbokade.
Pyret - trött!
Mamma - tröttare!
Dessutom sover han nästan alltid mellan 9-11 & vi skulle möta svägerskan klockan 9.
Vad är det med folk att måsta ses så TIDIGT? :)
I den här familjen funkar ingen av oss innan 12.
Så är det bara..


...

3 kommentarer:

  1. känner igen det där om morgontiderna. Mina seglarkompisar har tagit morgondopp, käkat frukost, tagit en promenad på klippan/i/skogen, plockat lite lunchsvamp och sitter och äter när jag spänstigt kliver ut i sittbrunnen. Och då kommer Agneta inte öppna ögonen på ett bra tag.....

    SvaraRadera
  2. Hahahahhahahaha!
    Då vet jag vart vi ärvt det ifrån då.. :)

    Men det är så bra, nu har vi sovit i 2 timmar, är glada & pigga och - DET ÄR SOL!
    Imorse var det mulet & dimmigt.
    Nu kan dagen börja!

    SvaraRadera
  3. Ah, sol och bortsopning av grus, ja dååå är det vååååår :D

    SvaraRadera