onsdag 14 april 2010

Gladlaksjajasdd?

Jag är för trött för att existera idag.. :S
Blev sent igår!

Va på myskväll hos Linn till sent. Vi åt gott, skämdes till Dating in the dark & gottades oss till bästa Desperate Housewives, den enda serien jag orkar följa nuförtiden.
Blev ännu senare när jag kom hem för då ville jag stå & titta på den sovande Linus en stund.
Och sen prata med älsk - som har fått ny tjänst! Stooolt fru :)

Så jag får ju skylla mig själv.
Somnade väl vid 01. Och Linus började snurra vid 02. Och ville börja sin dag vid 06:18.
Så summasumarum är att jag sovit normalt i en timme.
Fick man gnälla lite om trötthet då?

Ser på nyheterna om båten från Kina som gått på grund i Barriärrevet - för att den skulle ta en "ilegal genväg"! Och alla delfiner, havssköldpaddor & andra djur som tar skada..
SÅNT GÖR MIG SÅ JÄVLA FÖRBANNAD! Så jag orkar inte tänka mer på det.

Nu väntar jag ivrigt på att klockan ska bli nio, för då ska Pyret & jag sova.
Hoppas i två hela timmar. Det är älskade Pyret som bestämmer. Allt. :)
Mmmm..


...

1 kommentar:

  1. illegal genväg, jo jag tackar! Den båten kommer aldrig fram...

    SvaraRadera