torsdag 1 april 2010

Gravidmagen.

I slutet på mars förra året gick jag runt med en sån här mage..
Och där i låg vår Liten! :)
Heeelt ofattbart. Totally.
Graviditeten som var så stort, den minns man knappt..
Och nu bara rusar tiden fram!


Påsken förra året..

Jag var alltså i 7:e månaden & det jag minns av den här tiden var att allt kändes hyfsat okej (tur att bloggen finns så man kan blicka tillbaka)
Magen var inte allt för stor, men man kunde ändå stoltsera med den.
Det syntes verkligen att man var gravid & det var en fantastisk känsla!
En annan fantastisk känsla var att jag började känna när Liten hickade. Haha! Så häftigt. Och som han hickade sen.. Varje dag, kväll, natt..

...

3 kommentarer:

  1. Åhh, kommer ihåg den tiden som den oroligaste å nervösaste jag varit med om. Men du&Linus grejade det...

    SvaraRadera
  2. Åh, va mys. Sådär kommer jag vara vid midsommar :) Och antagligen svettig som en kossa hehe.
    kram

    SvaraRadera