söndag 28 mars 2010

Underbara brudar!

Tjejkvällen igår..
Vad ska man säga?
Jag finner inga ord.

Vi satte ner våra arslen på mina köksstolar med våra fettopizzor & sallader & gudvetvad runt 18-tiden.
Och gick inte därifrån förens 4 ½ timme senare..
Jag har nog aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv!
Det var de sex blondinerna & så jag då.
Ja, Pyret & Fille är ju inte särskilt blonda, så helt ensam var jag ju inte på den fronten.
Först spelade vi Brainstorm med sexiga glasögon.
Sen blev det Alias..
Påminn mig om att Linn & Cicci INTE ska vara i samma lag nästa gång. Haha!

Och jag fick sååå fina inflyttningspresenter!
Blev helt tårögd.
Mitt-i-prick så fick den här trötta mamman ett presentkort på Make Up Store.
Tjejerna vet verkligen vad jag behöver - smink! :)
Och så fick jag en lustigt bok av Cicci.
Och Pyret fick en body.

Vid åtta kunde inte Liten hålla ögonen öppna längre, så han somnade i min famn, mitt bland allt asflabb & diverse andra ljud.
En timme senare kom pappan i den här familjen äntligen hem & vid det laget hade Linus vaknat igen.
Och OJ va han blev glad att se pappa!
Det var så härligt att se! :)
Han kastade sig över till hans famn & väl där kunde han inte va still utan slog pappa på axeln av ren upphetsning.
Mammas hjärta!

Tidigare på dagen var vi på grillningslunch ute hos sysli.
Riktigt mysigt och gott, fast kallt!
Den enda som inte frös, var som vanligt - Linus.



Linus vaktar näsdukarna!

Moffapappan & systli


Gissa vem som var trött efter den långa dagen igår?
Den här mamman!
Ja.
Rätt!
Men en lite mindre person var ännu tröttare..

Tjocka lår!



...

1 kommentar:

  1. men å va guligt inlägg! å va kul att ni hade sån härlig kväll igår! annat var de här hemma... gu va tråkigt de e å plugga kan jag säga. hoppas vi kan ses i veckan! kram

    SvaraRadera