onsdag 31 mars 2010

Tröttmama.

Vi har precis sovit i två timmar i den här familjen - på rad!
Fille på golvet bredvid mig som såklart låg i sängen, sen Pyret & sen pappa.
Kärlek! :)

Natten är varit hemsk.
Anade det igår redan när jag hade lagt Linus.
Han bara snurrade & snurrade.. och ja, det fortsatte hela natten. Han har sovit med fem-minutersintervaller, så imorse när vi vaknade så var både den här mamman & den här pappan helt kräkfärdiga av trötthet.
Men Linus - han var pigg!

Det känns som om all trötthet från veckan i Ramundberget då vi inte fick sova pga av en skrikande kusin plus att jag & Pyret delade på en 90-säng, kommer nu.
Sen var det förra veckan då jag var själv med en sjuk Linus.
Har lixom inte kunnat slappna av & känna efter förens nu & nu är jag trööööött. Hur mkt jag än sover!

Så.
I och med detta så har jag bestämt mig för att låta pappan & sonen åka själva ut till Adelsö på fredag för påskfirande.
Ja, men de kommer hem på lördagen igen!
Själv ska den här mamman (och Fille får va hemma med mig, vågar inte sova själv..) fixa i hemmet på dagen, gå på bio med ett gäng på kvällen & sen hem och sooooooooooooooooooooooooooooooova hela natten & halva lördagen.

Jag behöver verkligen det!
Och jag är evigt tacksam att min son har en sån fantastisk pappa som tar detta med en nypa salt & låter den här mamman få sin egentid.
MYCKET viktigt! :)


...

2 kommentarer:

  1. gud va skönt det låter. och du behöver ju inte vara ifrån de länge. bara en låååång natt med mycket och föhoppningsvis djup sömn.
    sov gott :)

    SvaraRadera