tisdag 9 mars 2010

Nrj.

Jag har fått sova hela natten! :)
Linus började böka i sin egen säng först vid 06:15. Och plötsligt stog han upp med sin morgonkalufs & log mot mig.. Hjärtat!
Han fick då komma till vår säng & han somnade faktiskt om en hel timme. Jag låg & killade honom i håret & runt örat.. det gillar han! :)
Så halv åtta gick vi upp. Till ännu en underbart dag med sol!
Kan man bli annat än full av energi?
Min plan är ju att all snö ska tina bort nästa vecka då vi inte är här & när vi kommer hem, är det asfalt, torrt & inte en gnutta snö nånstans.. Vi får se!

Igår röjde vi i förrådet, som vi har precis utanför lägenheten, mycket praktiskt!
Tog ut skidor & skidkläder & sånt..
Linus satt i vagnen, blev uttråkad.. fick min nycklar - det var kul!
Sen tänkte vi att vagnen kan ju få stå kvar i förrådet så det inte blir så trångt i hallen. Upp med Linus, in med alla grejjor i lägenheten.
Så vad händer nu på morgonen den här energimamman var sugen på en riktigt långpromis med vagn, barn & hund?
Joo. Min nycklar ligger fortfarande kvar i vagnen!
Som är i förrådet.
Och extranycklarna har målaren.
Och älsk är på jobbet på andra sidan stan... Bajs!

Så.
Jag fick ta en overallklädd tiokilosunge på ena armen, en kissnödig hund i den andra.. Och så var det bara att knata. :S
Kul var det inte. Och ont gjorde det in armarna..
Så jag blir väl fast här hemma hela dagen.


...

2 kommentarer:

  1. haha alex! stackars dig.. men vad kul det måste sett ut : )

    massa kramar från Lina

    SvaraRadera
  2. men åååå stackare
    å så lilla linus hängande på armen....
    å vovven i andra...
    haha ja måste sett skojigt ut!
    kramis!!

    SvaraRadera