torsdag 18 februari 2010

Utmaning. Och Linus i spandexdräkt! :)

Jag har blivit utmanad av Anna.
Och detta var ju inte lätt. Haha!

Sju sanningar om mig själv kommer här:

1. Jag är extremt urusel på att svara i min mobil. Har den oftast på ljudlös & ännu oftare nu när Linus är med i bilden.. Han kanske sover & blir väckt! :)
Hatar att prata i mobilen när andra lyssnar typ på tunnelbanan, så det är lika bra att ha den på ljudlös antar jag.
När jag var yngre så vägrade jag köpa mobil för jag tyckte det va så hemskt att ”behöva va tillgänglig överallt..”

2. Jag biter inte på naglarna, jag ”filar”. Fast alla stör sig ändå.. :)

3. Jag är fullkomligt LIVRÄDD för ormar. Speciellt huggormar.. Men i en krissituation ser jag inte ens skillnad på om det är en vanlig snok, jag dör ändå.

4. Om jag var kille. Och träffade en tjej som Linn, så hade jag gift mig med henne. ;)

5. Jag är mörkrädd. Ännu värre nu när vi bor längst ner.. Och jag försöker alltid skrämma upp mig själv, försöker intala mig att det står en mördare i köksfönstret och glor fast det såklart inte gör det. Lagom schitzofrent! :S

6. Jag älskar att rensa avloppet i badrummet. (?)

7. Jag är vänsterhänt & hoppas att Linus inte ärver det från mig. Det är ett jäkla handikapp.. Och särskilt bra i tennis är jag inte!

Jag utmanar Linn, TantCicci, Annelie och kanske moffapappan vill få fart på sin blogg? Och om nån av er redan har gjort en sån här lista så behöver ni inte göra den igen. :)


Okej. Över till något heeelt annat.
Har ju glömt att visa de fina uv-badbodysarna Linus fick av mormor & gudmor Linn!

Haha! Älskade hjärtat.
Den här kommer han springa runt i på stranden i sommar, så passar er alla i Västerort.
Knubbis i tajt dräkt! :)



Den här som han fick av Linn, är aningens för stor & kommer bli perfekt till nästa sommar!



...

2 kommentarer:

  1. ja där ser man! jag har med min mobien överallt. e rädd för att inte kunna bli nådd om de händer något...
    men jag e precis lite mörkrädd... tror oxå att de står mördare å tittar in genom fönstert å jag vårgar inet gå ner på nere våningen mitt i natten.
    å linus e en söt gröt! de e en sanning som heter duga!

    SvaraRadera
  2. Förhoppningsvis blir det skillnad sen när Linus börjar på dagis, då måste jag ju kunna bli nådd.
    Och så har jag iofs alltid mobilen med & på om han inte är med mig, om det händer ngt. :)

    SvaraRadera