söndag 21 februari 2010

Rygg - av.


Jaaa. Här ligger jag som en annan mupp.
Kolli.
Rörelsehindrad. :(

Söndag idag.
Och äntligen var det ju lite sol, om än fem meter snö utanför dörren. Vi skulle iallafall in till stan, lilla familjen.
En liten söndagsutflykt helt enkelt..
Så innan vi ska gå till bussen, så lutar jag mig framåt för att dra upp dragkedjan på Linus åkpåse & PAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANG.
Min rygg gick av!
Jag fick tre köttknivar huggna i ländryggen.. Det svartnade för ögonen & jag ville nästan spy!
Så.
Här ligger jag! Och det är knappt att jag ens kan göra det..
För det gör ont! Men minst ont av alla alternativ som finns iallafall.
Kan inte stå.
Kan inte gå.
Kan inte sitta.
Tack & lov för painkillers som jag i panik rotade fram ur medicinskåpet.
Och för bärbar dator! :)

Antar att jag får sjukskriva mig imorrn så får älsk ta ut pappadagar.
JAG KAN INTE ENS BÄRA MIN EGEN SON! Brööööl.

Oj. Vilket klagoinlägg det blev.
Nu ska jag sova, sen måste jag upp & röra på mig, för man ska tydligen inte ligga still. Gah!
...

4 kommentarer:

  1. åå stackare! aj aj aj. ja du får sjukskriva dig så får pappan pyssla om både dig å bebis! kram

    SvaraRadera
  2. :(. Precis, Johan får allt ta hand om både dig och sonen!! Synd du är så långt bort annars skulle jag komma med lite choklad och en bra bok och ömka dig en stund.

    Kramar

    SvaraRadera
  3. aj aj aj :S låter inte alls bra det där. men du gör ju rätt, det är nog riktigt bad for your back att bära omkring på gullpojken.
    Take care!
    kram

    SvaraRadera
  4. aj oj, det låter inget vidare. Ta en värmefilt och svep om lilla ryggslutet...puss

    SvaraRadera