torsdag 4 februari 2010

Hem ljuva hem!

Älskade hem.
Som vi trivs!
Trots fruktansvärda tapeter.. :)
När vi väl fått in våra grejjor så känns det inte så hemskt som jag trodde & vi behöver ju bara stå ut i fem veckor till, sen blir det renovering.

Det som förvånar mig mest är hur TYST det är. Jag sover som en gudinna!
Inga muppar som skottar vägen utanför klockan 04, inga fulla dårar som vrålar efter krogens stängning, inga bilar som burnar sjutton varv, och framförallt så störs vi inte av tunnelbanans eviga åkande.
Här vill jag leva, här vill jag bo. <3
Jag återkommer senare med bilder!
Nu ska jag ta en promenad med son & hund i dessa underbara omgivningar, även om det bara blir en kortis.. den här mamman känner sig hängig & förkyyyyld. :(
...

1 kommentar:

  1. va underbart att ni trivs!! Finns väl inget bätre än att trivas med sitt hem, det är så viktigt att det känns bra för man tillbringar ju en del tid där. Ska verkligen bli kul att se nya boendet nästa gång jag kommer ner.

    SvaraRadera