måndag 8 februari 2010

God morgon till en ny vecka! :)

Pyret tittar på melodifestivalen med mamma:



Nu vill jag va frisk. Tack!
Har mått ok hela morgonen..
"Hela" ja.
Låter som om klockan vore 12 eller nåt, men nej nej. Nuförtin går vi upp 07 i den här familjen! Hehe.
Och klockan är strax efter nio.
Apropå nio. Vi såg en urgullig film igår som hette "Nine".. Om nio trasdockor som ska rädda världen. Rekommenderas!


Vi har lyckats slarva bort kamerasladden i flytten, så inga bilder går att överföra till datorn. Så min mobil får duga sålänge..

Nu ska jag sätta mig & kolla efter begagnade varma overaller på tradera & blocket. Vi åker ju en vecka till fjällen i mars så jag måste hitta en till dess.. Och det känns onödigt att köpa en ny eftersom han bara kommer använda overallen den veckan. Nästa vinter är han ju stora killen!



SOL!




...

4 kommentarer:

  1. Vilka fjäll? Låter mysigt det!!!

    SvaraRadera
  2. a men vilken storlek e de han behöver då??? i overallen??? om de e mildare här då så kanske han kan ha lisias...?

    SvaraRadera
  3. Annelie - Ramundbergen! :) Ska bli underbart.

    Anna - Ja! Hur stor är den? Han har strl 74, men det är ju ingen panik om den är i 80. Och det är ju inte förens den 15 mars vi åker, borde ju va lite varmare här då!

    SvaraRadera
  4. wow vilka underbara vinterbilder.
    Skönt o se att lilleman inte blev skrämd av förra årets schlager. att han ändå står o diggar i år:) helt rätt lillkarln. tummen upp.

    schlagerdejt med alla bruttor någon lördag?
    puss

    SvaraRadera