onsdag 17 februari 2010

Det händer grejjer..

I dag ringde de om säkerhetsdörren. Så den är påväg..
Sen kommer väl snart badkaret & så småningom, ja om 4 veckor då får vi helt omtapetserat! Längta!
Började kolla lite på bilder på barnrum för att få inspiration och OJ!
Fanns ju mängder. Och så mycket fint! Ska bli kul det där.
Jag sitter här genomsvettig efter att ha släpat hund & vagn genom varenda snödriva i hela Hässelby. Fy fan! Nu får det bli vår.


Linus provåker overallen som vi fått låna av kusin Tora:

Ehh..

.. vad som är fram & vad som är bak vet inte ens jag..


Fot...
(Varför den här bilden hamnade på sniskan har jag ingen aning om, och jag vägrar ta reda på det. Är lagom less på blogspot.com!)


... som inte längre får plats i dessa fantastiskt söta skor som Linus fick av tant Cicci förlängesen..



...

4 kommentarer:

  1. lillefot! å kommer du ihåg den lilla dinosaurien i landet för länge sedan... den som hette lillefot. åå den va så söt! å du... ibland hamnar mina bilder oxå så där konstigt... undrar varför...

    SvaraRadera
  2. åh, längtar Linus!

    SvaraRadera
  3. Jag är också tokless på blogspot!

    SvaraRadera
  4. Herregud! Den där grabbens ögon kommer få många flickor på fall!!!

    SvaraRadera