lördag 6 februari 2010

Äntligen lördag!

06:50 öppnade Pyret sina vackra grön/brun/blåa ögon & ville gå upp.. Uuuuh, suckade mamma & pappa.
Jag tog två alvedon & somnade om - sovmorron! Gött! :)

Vid nio kom två glada killar plus en hårig hund instormandes i sovrummet.
Linus tokskrattade när han såg mig! Underbart.. (eller var det för att jag såg lustigt ut i håret eller så? Ingen vet..)

Men! Pang sa det så somnade alla tre av ren utmattning, så nu sitter jag här själv med min torra macka & känner mig lite ensam.
Det är ju äntligen helg & hela familjen får umgås. Men dom vaknar väl snart.. :D

MEN VET NI!!?
Linus gick ETT litet steg alldeles själv igår. Han älskar ju som sagt att gå runt soffbordet & ännu bättre är ju att hålla i både soffan & bordet samtidigt.
Men så igår så var det lite för långt till soffan från bordet & då släppte han helt enkelt & gick ett pyttesteg till soffan.
Jag & älsk vart heelt förvånade!
Tappade andan.. Haha! Dagens händelse i vår lilla värld.

Och häromdagen stog han upp helt själv i hela tio sekunder.
Oj... det går verkligen undan!

Nu ska jag krypa ner hos mina killar & njuta av dagen.
<3

2 kommentarer:

  1. ett stort setg för Linus...

    SvaraRadera
  2. steg menar jag...rättskavarätt...

    SvaraRadera