måndag 21 december 2009

Prutt.


Skrivlusten är noll. Plus att jag har massor att göra!
Så jag sammanfattar helgen med några meningar & massor med bilder. :D

Lördagen började med att pappan i den här familjen tog med sig hunden & for ut till landstället för att hugga julgran.
Kvar blev den här mamma & en son som fyllde hela 7 månader. Vi begav oss till min mor & mötte där upp bror med familj för lussekattsbak.. Jag lät fantasin flöda & gjorde både bläckfiskar & ålar. (?) Ingen bild på det tyvärr.

Resten av helgen kan sammanfattas enklast på detta sätt:
svull, mys, två sötablonda flickor som övernattade på vår soffa, en insane Linus som vägrade sova för natten & Robinson.
Långpromenad i snöstorm, nybakat bröd, "Män som hatar kvinnor" & "Flickan som lekte med elden"
När tjejerna åkt dröjde det inte länge förens pappan & hunden var hemma igen. Med den fina julgranen!
Lyckad helg med andra ord!



Linus kom på (eller var det Linn?) att det är fantastiskt kul att "åka fot", så slipper man gå. :)


S V U L L !


Ebba snodde Pyrets filt & amningskudde


På söndagen gick hela svarta gänget på långpromenad.


Pyret var väl nerbäddad...





Nån kom på att vi skulle försöka ta proffsiga actionkort på Ebba..

..men alla bilder blev inte så bra...









Väl hemma igen blev det scones!


Mammas goding <3>


Sen till något lite värre. Dagens look-a-like. Tyvärr får man väl säga! :)



...

2 kommentarer:

  1. nä men fy... chuck... han e läskig. linus e inte läskig! linus e söt!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  2. Hahaha! Min chucky!!

    fler sådana här helger, helt underbaaaaaaaaart!

    love/linn

    SvaraRadera