onsdag 2 december 2009

Neggomorsa?

Men hjääälp va negg jag låter i de senaste inläggen.. Jag är inte så neggo som det kanske verkar, bara trött!
Nu har jag precis vaknat efter en 2 ½ timmars tupplur bredvid min älskade lilla son, som fortfarande sover. <3 Välbehövligt!

Jag vill att han ska vakna så vi får komma ut & provköra vagnen. Så fin den är! Blev perfekt med åkpåsen plus att vi har pimpat den med reflexer från Tyskland runtom.. "De er anbefalet af det tyske politi!"
Låter mycket bra i mina öron!
Bilder kommer! :)
Eftersom det var ett kanonerbjudande så fick vi 500:- att shoppa för när vi köpte vagnen, så vi gick loss på lite nödvändiga prylar som hörselskydd (minikåpor) åt Pyret till nyår, nappflasknappar & en kanonvarm mössa som han ser ut som en liten pilot från andra världskriget i. Söt!

SEN!
Vill jag gratulera min kära väninna Anna-Karin som fick en liten gosse idag!
GRATTIS!
Tänk att ha barn födda samma år som en nära vän man känt i 25 år. Fantastiskt roligt! Och grabbarna kommer ha så mycket kul. Hoppas jag! Hehe..

Nu hör jag Pyret ligga & babbla i sovrummet - nu kör vi!

1 kommentar:

  1. Åh, Anna-Karin....va rolitt. Hälsa henne så gott..

    SvaraRadera