onsdag 23 december 2009

För ett år sedan..

skrev jag detta inlägget:





"Här är HAN!
Jaaaaaa.. Det jag trott sen dag 1 stämde, vi väntar en liten kille :)
Nästan läskigt att man kan känna det på sig till 100% och att det sen är så.. <3
Allt såg bra ut & nu kan jag äntligen andas ut litegrand! :) Obeskrivlig känsla att se honom sprattla omkring där inne.. Det lilla hjärtat, hjärnan, två armar, två ben.. Och vi får inte glömma lilla pungen & penisen! FINA! GOD JUL ALLIHOP!"

Ett helt år. Men va märkligt!
Den där dagen.. Så fruktansvärd, men ändå så underbar.
All oro som bara försvann när man såg det lilla livet där inne i magen.. Tänk att det var vår älskade Linus!


Imorse åkte vi in med Linus. Till sjukan.. Ville göra en rejäl koll på honom innan julhelgen, speciellt då han hade hög feber hela natten, trots alvedon. :S
Men allt var prima med vår lille prins! Puh!
Han har trots det fortfarande hög feber, som stiger å stiger.. Men det är nog ingen fara, antar att det är den där 3-dagarnsfebern som då borde gå över imorrn. Måste! Man får inte va sjuk på sin första julafton.. :)

Min mor kom hit & var barnvakt medans vi jagade de sista julklapparna här på eftermiddagen. Och sen har vi slagit in & slagit in & slagit in..
Behöver jag säga att de flesta paketen är till vår skatt?
Och Fille ska få en boll & tre ben. Inslagna självklart! :)




Några paket gömmer sig under den mobbade granen.. ;)




Fillefin!

GOD JUL PÅ ER ALLA!

...

3 kommentarer:

  1. Julgran...jaja

    SvaraRadera
  2. men gu... när jag såg bilden trodde jag tänkte berätta att de va ett till pyre på gång... hahaa kram å go jul!

    SvaraRadera
  3. Åh lillskrot. Hoppas han slipper febertopp på julafton i alla fall. Gos.
    Hoppas ni får en tipptoppjul. Stor kram till er alla <3

    SvaraRadera