onsdag 30 december 2009

Det var det här med mat.

Joo.. Jag försöker ju laga maten åt Pyret själv, men det går lite trögt på den fronten det kan jag ju erkänna!

Här försöker jag mata honom med sempers "Västkustgryta", låter ju verkligen smarrigt - men jag är inte säker på att Pyret håller med:



Mammas älskade monster! :)
Igår sänkte vi ner hans säng då han plötsligt kom på hur man sätter sig upp från liggande.
Hjälp va fort det går med utvecklingen nu!

Det ser ut som han är fängslad när han ligger där nere i sängen & han verkar inte gilla det något vidare..
Från att ha gått från prickfria läggningar i typ en vecka så vaknar han & skriker & grinar var 5e minut, precis som det brukar.. Attans!
Jag som tyckte vi var påväg åt rätt håll.
Nu när jag gick in så satt han upp & höll krampaktigt i spjälorna samtidigt som han grät & tittade på mig med hundögon.

I natt när jag smygtittade på honom efter att ha hört att han bökade runt så STÄLLDE han sig upp i sängen.. med hjälp av spjälorna! Oj oj. Han stod ett bra tag & svajade & såg överlycklig ut! :D
Och inte ville han sova inte. Nehee.. Han var vaken från 0:00 till 04:30!
Men men.

Man överlever!

...

1 kommentar: