tisdag 17 november 2009

Utmanad.

Jag har blivit utmanad av Cizlan! (Och om jag visste hur man länkar till hennes blogg - så hade jag gjort det..)

Fyra tv-program jag brukar se: Desperate Housewives, Bonde söker fru, Animal Police, Idol
Fyra saker jag gjorde igår: Var på mammafika hos Ulrika & Nella, gick en långpromenad, funderade på att tvätta i tvättstugan - men skippade det, dammsög
Fyra saker jag längtar till: Nu på lördag - New Moon på bio + utgång, julafton, flytten, att Filles hårfällarperiod ska vara över.
Fyra saker som står på min önskelista: Ny barnvagn, tv till sovrummet, ny tvättmaskin, ett par Björn Borg stövlar jag såg i lördags - käääär!
Fyra saker jag avskyr: Djurplågeri, företag som inte vet vad service till sina kunder betyder, svininfluensan, jobbiga människor
Fyra saker jag tycker om att göra: Umgås med min lilla familj, dansa, gå långa promenader, shoppa
Fyra saker jag åt i går: Räksallad, bröd, banan & alldeles för många Riesen som min karl hade spridit ut i hela lägenheten som en överraskning :)
Fyra bloggar jag utmanar: Annelie, moffapappan, Challe, Linda N (jag vet ju fortfarande inte hur man länkar nej...)

1 kommentar:

  1. de e lätt att länka... markera ett ord... klicka på den där knappen som ser ut som en kjedja när du e inne å skriver inlägget... å så kommer de upp en ruta å då fyller du i adressen dit du vill länka!

    SvaraRadera