onsdag 11 november 2009

Up up.

Jag tror jag börjar bli lite bortskämd med det här att få sova hela nätter. För inatt fick jag det inte - och jag är helt död!

Lilleman vaknade när vi gick & la oss vid midnatt. Klarvaken & fullkomligt överlycklig! :) Han fick lite tutte & massa kärlek innan jag la ner honom i hans säng igen. Och han pysslade lite & somnade sedan om av sig själv. Duktig unge!
MEN! Sen vaknade han var 20e minut. Och var orolig & hade tappat nappen. Jag upp & gav napp, ner i varma sängen & somna om, upp & ge napp, ner i varma sängen & somna om - så höll vi på fram till 04 då jag tog över honom till oss. Och då somnade han i min armhåla, fast fortfarande lika oroligt. Hmm? Kanske magont. Kanske en reaktion på att jag var borta på kvällen.. Man vet aldrig. Snorig är han oxå. Mammas Pyre!

Han somnade iallafall nyss direkt efter att han fick sin lunch. Har väl antagligen lite sömn att ta igen..
Jag borde oxå.
Jag ska.
Snart! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar